Opis i zastosowanie
Półsyntetyczny środek smarny na bazie starannie dobranych wysoko rafinowanych olejów bazowych. Jest to zaawansowany olej silnikowy, opracowany specjalnie w celu spełnienia wymagań ACEA A3 / B4-08 i norm Euro 4. Przeznaczony jest do smarowania czterosuwowych samochodów benzynowych i wysokoprężnych, w tym silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem, takich jak Common Rail, HDI, CDI itp. Kluczowe cechy obejmują niską zawartość popiołu i wysoką odporność na starzenie.
Idealny do większości silników benzynowych i wysokoprężnych - zwykle wolnossących i doładowanych. Szczególnie zalecany do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim - Common Rail, HDI, CDI itp. Może być stosowany przez cały rok - dzięki optymalnemu wskaźnikowi lepkości.
Starannie dobrane dodatki przyczyniają się do czystości i trwałości silnika oraz zapewniają niezawodną ochronę przed tworzeniem się szlamu i zużyciem. Olej ten ma optymalną płynność w niskich temperaturach i stabilną lepkość w wysokich temperaturach.
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 10W-40 API SL/CF |
Spełnia wymagania: |
MB Approval 229.1 VW 501 01 VW 505 00 ACEA A3/B3-10 ACEA A3/B4-08 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność: | 205 litrów |