Opis produktu i zastosowanie
Wielosezonowy olej silnikowy SHPD (Super High Performance Diesel) wytworzony z najwyższej jakości mineralnych, hydrorafinowanych olejów bazowych i specjalnie dla tego oleju opracowanego pakietu dodatków uszlachetniających. Olej zalecany jest przez czołowych producentów samochodów do mocno wysilonych silników wysokoprężnych spełniających normy EURO 1, EURO 2, EURO 3.
Przeznaczony jest do smarowania najbardziej obciążonych, pracujących w każdych warunkach czterosuwowych silników wysokoprężnych (Diesla) dużej mocy zarówno wolnossących jak i doładowanych (turbo) spełniający najwyższe normy klasyfikacji ACEA E7 oraz API CH-4. Olej ten szczególnie zalecany jest do smarowania wysilonych silników samochodów ciężarowych o dużych przebiegach, ciągników siodłowych, autobusów jeżdżących w ruchu miejskim i międzymiastowym, maszyn drogowych i budowlanych. Jest zamienny i mieszalny z innymi olejami identycznej kategorii jakości produkcji zagranicznej i krajowej.
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE: 15W-40, API: CH-4/ SJ ACEA: E7, A3/B4 |
Spełnia wymagania: |
MB Approval 228.3,228.1 MAN M 3275 Volvo VDS 3 MAN MTU 2.0 Mack EO-N Renault RLD-2 Cummins CES 20076/20077 Caterpillar ECF-1a Deutz DQC-III, DQC-II, |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność: | 4 litry |