Chwilowy brak
Opis produktu i zastosowanie
Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy nowej generacji. Jest szczególnie zalecany do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem dalekobieżnym pojazdów użytkowych (TIR) z wyjątkowo długimi okresami międzywymianowymi oleju w silniku. Produkt jest specjalnie zaprojektowany do silników o niskiej emisji spalin spełniających normę Euro 5 lub wcześniejszych nie zawierających filtrów cząstek stałych. Olej został przyjęty przez firmę Scania dla nowej generacji silników Euro 6.
Właściwości
![]()
| Specyfikacje, klasyfikacje |
| SAE 10W-40 API CF |
| Spełnia wymagania: |
| MB 228.5 VOLVO VDS-3 ACEA E4/E7 MAN 3277 SCANIA LDF-3 RENAULT RLD-2/ RXD MACK EO-N CUMMINS CES 20072 DAF EXTENDED DRAIN MTU Type 3 |
| Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
| Pojemność: | 208 litrów |