Opis produktu i zastosowanie
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi. Specjalna formuła powoduje podwojenie żywotności w stosunku z porównywalnymi olejami. Spełnia wymogi najnowszych specyfikacji olejów do sekwencyjnych przekładni automatycznych firm Toyota i Aisin Warner. Zalecany do sekwencyjnych przekładni automatycznych firm Toyota i Aisin Warner.
Właściwości:
Specjalny płyn przekładniowy RAVENOL należy stosować wyłącznie zgodnie z numerem oryginalnym wskazanym w informacji o produkcie. Błędne użycie specjalnego płynu przekładniowego RAVENOL może doprowadzić m.in. do zakłócenia funkcji przekładni, problemów z przełączaniem, zwiększonego zużycia paliwa, niepożądanego poślizgu lub awarii przekładni. Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
Spełnia wymagania:
LEXUS / TOYOTA: AB60F, A750E (F), U341E (F), U140E (F), U250E, U241E, U151E (F), U340E. Aisin TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 i AWF-21) dla Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, 3.2 JTS Alfa Romeo Brera - 2.4 JTDm, 3.2 JTS Alfa Romeo Spider - 2.4 JTDm, 3.2 JTS Cadillac BLS - 1.9 D, 1.9 D (TST), Chevrolet Cruze (rynek amerykański, 2.0L Turbo Diesel), Citroën C4, Citroën C5, Citroën C6, Citroën DS4, Citroën DS5, Fiat Croma - 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, Ford Five Hundred, Ford Fusion, Ford Mondeo, Lancia Delta (2008) - 1.8 DI Turbo, Land Rover Freelander 2, Land Rover, Range Rover Evoque, Lincoln Zephyr, Lincoln MKZ, Mazda 6, Mazda CX -7, Mazda CX-9, Mazda MPV, Mercury Milan, Mercury Montego, Opel / Vauxhall Astra, Opel / Vauxhall Vectra / Signum, Opel / Vauxhall Zafira, Opel / Vauxhall Insignia, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Peugeot 508 , Peugeot 607, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Renault Espace, Renault Vel Satis,Saab 9-3 - 1.9 TiD, 1.9 TTiD, Volvo C30 D3 i D4, Volvo S40 D3 i D4, Volvo V50 D3 i D4, Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD i R AWD 06-07, 08- Volvo V60 D3, D5, D5 AWD, T6 AWD, Volvo S80 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5 i D5 AWD, Volvo V70 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD i R AWD 06-07, 08- Volvo XC60, Volvo XC70, Volvo XC90 3.2 i V8 AWD, Aisin TF60SN, TF61SN i TF62SN, VW 09G, 09K, 09M dla Volkswagen, Audi, Skoda
Specyfikacje, klasyfikacje |
LEXUS / TOYOTA: AB60F, A750E (F), U341E (F), U140E (F), U250E, U241E, U151E (F), U340E. Aisin TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 i AWF-21) dla Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, 3.2 JTS Alfa Romeo Brera - 2.4 JTDm, 3.2 JTS Alfa Romeo Spider - 2.4 JTDm, 3.2 JTS Cadillac BLS - 1.9 D, 1.9 D (TST), Chevrolet Cruze (rynek amerykański, 2.0L Turbo Diesel), Citroën C4, Citroën C5, Citroën C6, Citroën DS4, Citroën DS5, Fiat Croma - 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, Ford Five Hundred, Ford Fusion, Ford Mondeo, Lancia Delta (2008) - 1.8 DI Turbo, Land Rover Freelander 2, Land Rover, Range Rover Evoque, Lincoln Zephyr, Lincoln MKZ, Mazda 6, Mazda CX -7, Mazda CX-9, Mazda MPV, Mercury Milan, Mercury Montego, Opel / Vauxhall Astra, Opel / Vauxhall Vectra / Signum, Opel / Vauxhall Zafira, Opel / Vauxhall Insignia, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Peugeot 508 , Peugeot 607, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Renault Espace, Renault Vel Satis,Saab 9-3 - 1.9 TiD, 1.9 TTiD, Volvo C30 D3 i D4, Volvo S40 D3 i D4, Volvo V50 D3 i D4, Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD i R AWD 06-07, 08- Volvo V60 D3, D5, D5 AWD, T6 AWD, Volvo S80 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5 i D5 AWD, Volvo V70 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD i R AWD 06-07, 08- Volvo XC60, Volvo XC70, Volvo XC90 3.2 i V8 AWD, Aisin TF60SN, TF61SN i TF62SN, VW 09G, 09K, 09M dla Volkswagen, Audi, Skoda |
Pojemność: | 1 litr |