W magazynie
Opis produktu i zastosowanie
Wielosezonowy, mineralny olej do wysokoobciążonych silników Diesla. PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 przeznaczony jest do pracy w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania Euro IV. Można go stosować w samochodach wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydechowych EGR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro III, II, I. Specjalna kompozycja oleju zapewnia doskonałe zabezpieczenie silnika przed zużyciem oraz długie przebiegi międzywymianowe, przy zachowaniu zaleceń producentów samochodów.
Gwarantuje:
![]()
| Specyfikacje, klasyfikacje |
| SAE 15W-40 API: CH-4/CG-4/SL ACEA: E7, E5, E3 |
| Aprobowany przez: |
| MB-Approval 228.3 Volvo VDS-3 MACK EO-N/EOM Plus RENAULT RLD/RLD-2 DEUTZ DQC-III-10 MTU TYPE 2 |
| Spełnia wymagania: |
| MAN M3275-1 CUMMINS CES 20076/77/78 DAF IVECO DDC 93K215 Scania CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a TATRA TDS 30/12 TEDOM 258-3 AVIA - TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85 |
| Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
| Pojemność: | 20 litrów |