MOBIL DELVAC XHP ESP M 10W40 208L

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 41112
  • Producent: Mobil
  • Kod producenta: 9000000004573
  • Dostępność: Chwilowy  brak Chwilowy brak
  • szt.
  • Cena netto: 4 365,65 zł 5 369,75 zł
  • Niedostępny

Opis produktu i zastosowanie

Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 to najwyższej jakości syntetyczny olej do silników Diesla zaprojektowany w celu zapewnienia ochrony nowoczesnych, wysokoobciążonych silników Diesla o niskiej emisji spalin pracujących w trudnych warunkach.  Oleje bazowe najwyższej jakości zastosowane w tym produkcie zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, stabilną lepkość i kontrolę lotności produktu w wysokich temperaturach. Zaawansowany system dodatków został przygotowany w celu wydłużenia czasu pracy silnika i zapewnienia wydajności systemom redukcji emisji spalin, w tym również filtrów cząstek stałych (DPF). Dzięki posiadanym specyfikacjom i aprobatom producentów Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 może być stosowany we flotach mieszanych.

  • Wysokoobciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR),
  • Wysokowysilone silniki wysokoprężne, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel,
  • Sprzęt zasilany silnikami Diesla wolnossącymi i z turbosprężarkami,
  • Autobusy i samochody ciężarowe pracujące na krótkich i długich dystansach,
  • Maszyny robocze w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze.

Zalety i korzyści

Wysokoobciążone, niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych. Mniejsze konstrukcje silnika oraz zastosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych. Technologie silników o niskiej emisji spalin, takie jak np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, układy oczyszczania spalin wymagają olejów o większej stabilności utleniania, zdolności do rozpraszania sadzy, niskiej lotności i kompatybilności z systemami oczyszczania spalin. Technologia zastosowana w oleju Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 zapewnia doskonałą wydajność silnika, długie okresy pomiędzy wymianami oleju, ochronę systemu redukcji spalin z filtrami cząstek stałych (DPF) włącznie. Najważniejsze korzyści:

  • Pozwala na wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju.
  • Zapewnia ochronę przed zapiekaniem się pierścieni,
  • Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, ochrona przed polerowaniem gładzi cylindra, ochrona przed korozją,
  • Pomaga wydłużyć całkowity okres eksploatacji silnika,
  • Dobra stabilność na ścinanie Bardzo mała lotność,
  • Pomaga ograniczyć spadek lepkości i zużycie oleju w ciężkich warunkach pracy w wysokich temperaturach,
  • Pomaga chronić elementy układów wydechowych, również tych wyposażonych w filtry DPF,
  • Doskonałe właściwości w niskich temperaturach,
  • Przyczynia się do poprawy cyrkulacji i pompowalności oleju.

Specyfikacje, klasyfikacje
SAE 10W-40
API CI-4 PLUS
ACEA E9
JASO DH-2
DAFExtended Drain
CUMMINSCES 20081
CATERPILLARECF-3
Aprobowany przez:
MB-approval 228.51
MANM 3477
MANM 3271-1
MTU Oil Category 3.1
VOLVOVDS-4
VOLVOVDS-3
RENAULT TRUCKSRLD-3
RENAULT TRUCKSRLD-2
DEUTZDQC IV-10 LA
AVTODISEL (YaMZ)YaMZ-7-17
MACKEO-O Premium Plus
Spełnia wymagania:
MANM 3575
Scania Low Ash

Klasa lepkości SAE: 10W-40
Pojemność: 208 litrów