MOBIL DELVAC XHP ESP 10W40 208L

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 005658
  • Producent: Mobil
  • Kod producenta: 9000000004566
  • Dostępność: Chwilowy  brak Chwilowy brak
  • szt.
  • Cena netto: 2 510,32 zł 3 087,69 zł
  • Niedostępny

Opis produktu i zastosowanie

Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 jest to bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach. Zastosowane w tym oleju silnikowym wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrano tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtra cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia wskazują na przeznaczenie Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 do stosowania także we flotach o mieszanym parku silników.

  • Silniki wysokoprężne do pracy w trudnych warunkach, w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych pojazdach Euro V/VI, technologie użytkowe, np. filtr cząstek stałych (DPF, Diesel Particulate Filter), selektywna redukcja katalityczna (SCR, Selective Catalytic Reduction), układ ciągle regenerującego się filtra (CRT, Continuously Regenerating Traps), utleniający reaktor katalityczny (DOC, Diesel Oxidation Catalysts) oraz recyrkulacja spalin (EGR, Exhaust Gas Recirculation,
  • Silniki wysokoprężne w pracy w trudnych warunkach, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel,
  • Sprzęt zasilany wolnossącymi silnikami Diesla oraz silnikami Diesla z turbo-doładowaniem,
  • Pojazdy drogowe na krótkie i długie dystanse oraz autobusy,
  • Pojazdy specjalne wykorzystywane w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze.

Specyfikacje, klasyfikacje
SAE 10W-40
API CJ-4
ACEA E9/E7/E6/E4
Aprobowany przez:
Mack EO-O Premium Plus
MAN M 3477/ M 3575/ M 3271-1
MTU Oil Category 3.1
Volvo VDS-4/ VDS-3
Renault Truck RLD-3/ RLD-2
Deutz DQC IV-10 LA
Scania Low Ash
Voith Retarder Oil Class B
Kamaz Euro-3,-4 & -5 engines
Spełnia wymagania:
JASO DH-2
DAF Extended Drain
Cummins CES 20081
CAT ECF-3
Isuzu DEO (w/DPD Equipped Vehicles)

Klasa lepkości SAE: 10W-40
Pojemność: 208 litrów