Opis produktu i zastosowanie
Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro V i Euro VI.
Platinum Ultor Progress zalecany jest do silników diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Formulacja tego oleju stanowi ogromny progres technologiczny.
Unikalna receptura low SAPS gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego - zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro V i Euro VI. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Podstawowe zalety:
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 10W-40 API CI-4 ACEA E6/E7 |
Aprobowany przez: |
MAN M3477 MB-APPROVAL 228.51 VOLVO VDS-3 (również dla pojazdów z silnikiem zasilanym CNG) RENAULT RVI RLD-2 MACK EO-N MTU TYPE 3.1 DEUTZ DQC-III-10 LA CUMMINS CES 20076/77 |
Spełnia wymagania: |
MAN 3271-1 DAF MAZ |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność: | 5 litrów |