W magazynie
    
                                                                    
                                                                       
Opis produktu i zastosowanie
Platinum Ultor Progress zalecany jest do silników diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Formulacja tego oleju stanowi ogromny progres technologiczny. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro V i Euro VI. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
![]()
| Specyfikacje, klasyfikacje | 
| SAE 10W-40 API CI-4 ACEA E6/E7  | 
| Aprobowany przez: | 
| MAN M3477 MB-APPROVAL 228.51 VOLVO VDS-3 (również dla pojazdów z silnikiem zasilanym CNG) RENAULT RVI RLD-2 MACK EO-N MTU TYPE 3.1 DEUTZ DQC-III-10 LA CUMMINS CES 20076/77  | 
| Spełnia wymagania: | 
| MAN 3271-1 DAF MAZ  | 
| Klasa lepkości SAE: | 10W-40 | 
| Pojemność: | 20 litrów |