Opis produktu i zastosowanie
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Platinum Ultor Plus 15W-40 przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro IV, III, II, I. Unikalna kompozycja najwyższej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacji oraz niezmienne parametry oleju podczas ekstremalnie wydłużonych przebiegów. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Gwarantuje:
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 15W-40 API CI-4/ CH-4/CG-4/SL/SJ ACEA E7, E5, E3 |
Aprobowany przez: |
MB-Approval 228.3 Volvo VDS-3 MACK EO-N, EOM Plus RENAULT RLD/RLD-2 CUMMINS CES 20078 MTU TYPE 2 DEUTZ DQC-III-10 |
Spełnia wymagania: |
CUMMINS CES 20076/77 DAF IVECO DDC 93K215 MAN M3275-1 Scania CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a TEDOM 258-3 AVIA - TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność: | 205 litrów |