Opis produktu i zastosowanie
Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 to najwyższej jakości syntetyczny olej do silników Diesla zaprojektowany w celu zapewnienia ochrony nowoczesnych, wysokoobciążonych silników Diesla o niskiej emisji spalin pracujących w trudnych warunkach. Oleje bazowe najwyższej jakości zastosowane w tym produkcie zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, stabilną lepkość i kontrolę lotności produktu w wysokich temperaturach. Zaawansowany system dodatków został przygotowany w celu wydłużenia czasu pracy silnika i zapewnienia wydajności systemom redukcji emisji spalin, w tym również filtrów cząstek stałych (DPF). Dzięki posiadanym specyfikacjom i aprobatom producentów Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 może być stosowany we flotach mieszanych.
Zalety i korzyści
Wysokoobciążone, niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych. Mniejsze konstrukcje silnika oraz zastosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych. Technologie silników o niskiej emisji spalin, takie jak np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, układy oczyszczania spalin wymagają olejów o większej stabilności utleniania, zdolności do rozpraszania sadzy, niskiej lotności i kompatybilności z systemami oczyszczania spalin. Technologia zastosowana w oleju Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 zapewnia doskonałą wydajność silnika, długie okresy pomiędzy wymianami oleju, ochronę systemu redukcji spalin z filtrami cząstek stałych (DPF) włącznie. Najważniejsze korzyści:
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 10W-40 API CI-4 PLUS ACEA E9 JASO DH-2 DAFExtended Drain CUMMINSCES 20081 CATERPILLARECF-3 |
Aprobowany przez: |
MB-approval 228.51 MANM 3477 MANM 3271-1 MTU Oil Category 3.1 VOLVOVDS-4 VOLVOVDS-3 RENAULT TRUCKSRLD-3 RENAULT TRUCKSRLD-2 DEUTZDQC IV-10 LA AVTODISEL (YaMZ)YaMZ-7-17 MACKEO-O Premium Plus |
Spełnia wymagania: |
MANM 3575 Scania Low Ash |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność: | 208 litrów |