Wysokiej jakości mineralny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem.
Chwilowy brak
Opis produktu i zastosowanie
Kompatybilny głównie z silnikami spełniającymi normy emisyjne EURO 3 i wcześniejsze zapewnia najwyższy poziom kultury pracy jednostki napędowej (poprzez zapobieganie powstawania osadów i nagarów oraz zużyciu smarowanych elementów). Konwencjonalny poziom SAPS – brak możliwości stosowania w pojazdach wyposażonych w układy oczyszczania spalin w postaci filtrów cząstek stałych. Przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem. Zalecany szczególnie na standardowe okresy wymiany w silnikach ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych, autobusów oraz innych pojazdów intensywnie eksploatowanych o ile producent dopuszcza stosowanie oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej.
![]()
| Specyfikacje, klasyfikacje |
| SAE 15W-40 API CI-4/CH-4/SL ACEA E5 |
| Aprobowany przez: |
| MB-Approval 228.1 DEUTZ DQC III-10 MTU Type 2, VOLVO VDS-3 RENAULT VI RLD-2, MACK EO-N |
| Spełnia wymagania: |
| - |
| Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
| Pojemność: | 30 litrów |