Opis produktu i zastosowanie
Nowy dodatek do oleju silnikowego K2 MOTO DOKTOR został opracowany i wyprodukowany z wykorzystaniem innowacyjnej technologii ,,NANOTECH".
Wzmacnia wiązania polimerowe oleju, przyczyniając się do znacznego zmniejszenia jego zużycia. Uszczelnia pierścienie tłokowe, dzięki czemu zwiększa kompresję oraz ciśnienie oleju. Uszczelnia suche uszczelki, przywraca ich elastyczność oraz redukuje tarcie silnika. Dzięki swym właściwościom zmniejsza podatność oleju na zwęglenie, redukując ilość osadów w silniku co w dużym stopniu wpływa na przedłużenie jego żywotności. Wycisza silnik, zwiększa jego moc oraz poprawia przyspieszenie samochodu. Nadaje się do zastosowania we wszystkich rodzajach silników zarówno starszych jak i nowych.
Może być stosowany w silnikach zasilanych LPG lub CNG, benzynowych, wysokoprężnych – diesel, również tych z turbosprężarką. Jest mieszalny ze wszystkimi rodzajami olejów mineralnych, półsyntetycznych i syntetycznych. Może być również stosowany do mechanizmów różnicowych oraz skrzyń biegów nawet z olejami przekładniowymi klasy GL-5. Polecany szczególnie do silników pracujących pod dużym obciążeniem lub w ekstremalnych warunkach (jazda w górach, w czasie letnich upałów, z pełnym obciążeniem, częste uruchamianie zimnego silnika, jazda miejska, obciążone samochody dostawcze). Nie zawiera szkodliwego dla środowiska i człowieka teonu (P.T.F.E.)
Sposób użycia:
Silnik: Preparat wlać do rozgrzanego silnika. Aby preparat dobrze wymieszał się z olejem, należy pozostawić silnik włączony lub jeździć samochodem przez 5 minut. Jedno opakowanie stosować na ok. 4 litry oleju silnikowego.
Skrzynia biegów, tylny most: mieszać MOTO DOKTOR tylko z markowymi olejami każdej klasy, stosując 1 puszkę na około 3 litry oleju.