Opis produktu i zastosowanie
Gulf Superfleet Universal 5W-30 jest nisko popiołowym (low SAPS) syntetycznym olejem przeznaczonym dla wysokoobciążonych silników diesla, opracowanym specjalnie dla silników spełniających normy emisji spalin Euro VI i wyposażonych w układy oczyszczania, takie jak filtr cząstek stałych. Olej ten uzyskuje się przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologicznie dodatków i syntetycznych baz olejowych, dzięki czemu zapewnia on skuteczne utrzymanie lepkości w wysokiej temperaturze, płynność w niskich temperaturach, czystość silnika oraz kontrolę lotności paliwa. W oleju tym występuje obniżona ilość dodatków chemicznych SAPS (popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) i siarki (S)), co ułatwia utrzymanie sprawności systemów redukcji spalin (takich jak filtr cząstek stałych). Olej ten stworzono z uwzględnieniem szerokiego zakresu specyfikacji ACEA (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów) – E6 / E4 / E9 / E7, API (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Amerykańskiego Instytutu Nafty) CJ-4 i różnych wymagań OEM (Original Equipment Manufacturer – producent oryginalnego sprzętu) dotyczących użycia w flocie pojazdów o różnych silnikach posiadających filtr cząstek stałych i nieposiadających filtra cząstek stałych, wymagających wydłużenia okresów między wymianami oleju.
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 5W-30 ACEA E6/E9/E4/E7 API CJ-4 |
Aprobowany przez: |
Scania LDF-4 MB-Approval 228.51 Volvo VDS-4 Mack EO-O Premium Plus Renault VI RLD-3 MAN M 3575/ M 3677/ M 3477/ M 3271-1/ M 3691 |
Spełnia wymagania: |
Deutz DQC IV-10 LA CAT ECF-3, MB 228.31 DDC 93K218 CES 20081 MTU Oil Category 3.1 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność: | 200 litrów |