Opis produktu i zastosowanie
Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest bardzo wysokosprawnym olejem do wysokoobciążonych silników Diesla, opracowanym specjalnie do zastosowania w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach Diesla, w tym w silnikach wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). Gulf Superfleet Supreme 15W-40 spełnia najnowsze wymagania określone przez wszystkich głównych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników i zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki. Gulf Superfleet Supreme 15W-40 stanowi mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji.
Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest odpowiedni dla silników Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania używanych w zastosowaniach drogowych w tym dla silników wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002 roku oraz nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin, jak również do wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i innych zastosowaniach innych niż drogowe. Dla mieszanych parków samochodowych oraz silników benzynowych zalecane jest stosowanie oleju SAE 15W-40. Superfleet Supreme 15W-40 jest odpowiedni do silników bez filtrów cząstek stałych oraz dla większości silników wyposażonych w
EGR i silników wyposażonych w SCR – system redukcji NOx. Zalecenia mogą się różnić między producentami silników więc w razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem.
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 15W-40 API CI-4/SL ACEA E7 |
Aprobowany przez: |
Cummins® Eng. Std. CES 20076/20077/20078 MB-Approval 228.3 Volvo VDS-3 Mack EO-N Renault RLD-2 MAN M 3275 MTU Oil Category 2 |
Spełnia wymagania: |
Global DHD-1 Deutz DQC III Mack EO-M Plus Cat ECF-1a |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność: | 200 litrów |