Opis produktu i zastosowanie
Zalecany dla silników motocyklowych marki: Harley-Davidson, Buell, KTM, Ducati, Aprilia, BMW, Triumph, oraz innych silników motocyklowych.
Jego ulepszona syntetyczna formuła zapewnia długą żywotność i maksymalną ochronę silnika przed nadmiernym zużyciem. Posiada wyśmienitą odporność na ścinanie która zapewnia ochronę wysokowydajnym silnikom, przekładniom, elementom łańcuchowego przeniesienia napędu.
Nie zawiera modyfikatora tarcia. Kompatybilny z tzw. mokrym sprzęgłem.
Zmniejsza zużycie i osady
Zapewnia ochronę przed zużyciem przekładni i łańcuchów
Syntetyczny olej motocyklowy AMSOIL V-Twin zapewnia wyjątkową ochronę w przekładniach i podstawowych skrzyniach łańcuchowych. Jest całkowicie odporny na ścinanie i nie rozrzedzi się pod wpływem działania mechanicznego. Olej silnikowy AMSOIL 20W-50 V-Twin działa jak olej przekładniowy bez negatywnego wpływu dodatków o podwyższonym ciśnieniu. W teście biegów FZG AMSOIL uzyskał doskonały wynik z „zerową” oceną zużycia.
Zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą
Motocykle są podatne na rdzę z powodu sposobu przechowywania, wilgoci i krótkich przejazdów. Rdza może powodować poważne uszkodzenia, takie jak niekontrolowane zużycie, utrata kompresji i przedmuch. Dobra ochrona przed rdzą wynika jednak z projektu i nie jest naturalna dla olejów silnikowych. W przeciwieństwie do wielu olejów do motocykli, AMSOIL Synthetic V-Twin Motorcycle Oil zawiera specjalne środki przeciwrdzewne, zapewniające doskonałą ochronę przed rdzą i korozją.
Zapewnia doskonałą wydajność mokrego sprzęgła
Syntetyczny olej motocyklowy V-Twin AMSOIL 20W-50 nie zawiera modyfikatorów tarcia i zapewnia płynną zmianę biegów i odpowiednie działanie sprzęgła. Kontroluje ciepło i zapobiega ślizganiu sprzęgła, a jego wysoki TBN pomaga poprawić żywotność sprzęgła, opierając się kwasom, które mogą pogorszyć materiał sprzęgła.
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 20W-50 JASO MA/MA-2 API SG/SL/CF/CG-4 ISO-L-EMA2 |
Klasa lepkości SAE: | 20W-50 |
Pojemność: | 946 ml |