Opis produktu i zastosowanie
Olej wielofunkcyjny (UTTO) do napędów w traktorach. Stosowany do tradycyjnych skrzyń biegów oraz do skrzyń typu Power-Shift, do napędów tylnych wyposażonych w hamulce olejowe, do zaworów redukcyjnych bocznych, zaworów redukcyjnych kół, przekładni różnicowych, podnośników hydraulicznych, do układu wspomagania kierownicy.
Doskonałe dodatki przeciwzużyciowe zmniejszają wżery na krytycznych powierzchniach przekładni. Inhibitory utleniania zapobiegają tworzeniu się szlamu i oleju. MULTI G jest kompatybilny z powszechnie stosowanymi materiałami uszczelniającymi. Pomaga to zmniejszyć wyciek oleju z uszczelek, które mogą
utwardza się, kurczą lub pęcznieją - przedłużając żywotność uszczelnienia.
MULTI G to płyn wielofunkcyjny zalecane w New Holland i u operatora Forda instrukcje od wielu lat. Jest zalecany do ciągników o małej i średniej mocy i koparko-ładowarek. Pomaga zapewnić najlepszą wydajność twojej przekładni, WOM sprzęgła, mokrych hamulców i układu hydraulicznego.
Specyfikacje, klasyfikacje |
SAE 10W-30 API GL-4 NH 410 B |
Aprobowany przez: |
New Holland |
Spełnia wymagania: |
MAT 3525 Ford M2C 134D,M2C 86B Allison C-4 Cat TO-2 MF 1135, 1141, 1143 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-30 |
Pojemność: | 5 litrów |